یوونتوس ایران آرشیو خبر ها
مصاحبه ی رسمی یوونتوس دات ای ار با میرکو دی ناتاله خبرنگار رسمی توتو یووه

مصاحبه ی رسمی یوونتوس دات ای ار با میرکو دی ناتاله خبرنگار رسمی توتو یووه

فرصتی دست داد تا با اقای میرکو دی ناتاله خبرنگار رسمی توتو یووه مصاحبه ای را انجام دهیم و سوالات هواداران یوونتوس در ایران را از ایشان بپرسیم.

 

ما در صفحه ی اینستاگرام یوونتوس دات ای ار از شما خواستیم تا سوالات خود را از اقای میرکو دی ناتاله نو بپرسید و ما پر تکرار ترین سوالات شما را از ایشان پرسیدم.

 

― آیا بازیکنی وجود دارد که بتوان گفت 100% یوونتوس را ترک می کند؟

 

نه، اطلاعاتی وجود دارد اما من فکر نمی‌کنم با اطمینان بتوان گفت کسی جدا می‌شود. می توانم بگویم که امروز چندین بازیکن وجود دارند که می توانند تیم را ترک کنند، از جمله پیانیچ، دوگلاس کوستا، برناردسکی، دشیلیو و روگانی. این‌ها قهرمان هستند و بازیکنان بزرگی که مشتری‌ های زیادی در بازار دارند. تنها شرط این است که خواسته های اقتصادی یوونتوس، چه با پیشنهادات مستقیم و چه از طریق معاوضه‌، برآورده شود.

 

― آیا زانیولو به یوونتوس می آید؟ اگر بیاید در چه پستی بازی خواهد کرد و با کولوشفسکی هم پست نمی شود؟

 

زانیولو واقعاً یوونتوس را دوست دارد. نام او در روزنامه ها اخیرا ظاهر شد، اما علاقه بزرگی از مدت ها قبل بوده است. اگر او بیاید، به نظر من می تواند به عنوان متزالا بازی کند. در حال حاضر این تیم بازیکنی را می‌خواهد که در خط میانی بتواند گلزنی کند. خط میانی یوونتوس در میان کم گل ترین خطوط میانی اروپاست. سرمربی کولوشفسکی، آندریاس انگل مارک، همیشه به من گفته است که می تواند در هر جایی بازی کند اما بازاین وجود او اعتقاد داشت، او برای پشت مهاجمین از هر پستی بهتر است. من هم به او اعتماد دارم. (می‌خندد)

 

― نظرتان در مورد پل پوگبا چیست؟

 

من فکر می کنم پوگبا یکی از بزرگترین فوتبالیست های جهان است، اما در منچستر یونایتد نتوانست جهش قطعی را در کیفیت کسب کند. من معتقدم او هنوز هم پتانسیل غیر قابل وصفی دارد و دوست دارم او را در تیم مناسبی که بتواند پتانسیلش را نشان دهد ببینم. البته فکر نمی کنم او بتواند به یوونتوس برسد، تابحال گزارشی از امکان آمدن او به یوونتوس نداشته‌ام. چون هم قیمت و هم حقوق او واقعاً بسیار بالا است.

 

― آیا رونالدو می ماند؟ شایعات جدایی او جدی است یا خیر؟

 

چیزی از خداحافظی احتمالی از کریستیانو نشنیده ام. حتی اگر یوونتوس امسال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشود، او با باشگاه و هم تیمی‌هایش بسیار خوشحال است. خانواده وی نیز در تورین بسیار راحت هستند.

 

― آیا امسال نیز یک دلیخت دیگر خواهیم داشت؟

 

سؤال خوبی ‌است! یوونتوس همیشه برای خرید بهترین بازیکنان جهان تلاش می کند. فکر می کنم امسال به دلیل اتفاقی که با کرونا افتاد مشکلاتی به وجود می‌آید، اما مدیریت همه تلاش ممکن را برای بالا بردن سطح کیفیت تیم انجام می‌دهد.

 

― هر سال فصل نقل و انتقالات که فرا می رسد، هواداران با شایعات زیادی رو به رو می شوند که اکثر آنها دروغ است. به نظر شما کدام منبع را جدی تر دنبال کنیم؟

 

پاسخ من این است: TuttoJuve. من به شما توصیه می كنم كه مطبوعات مرا بخوانید (می خندد) . اما بسیاری از همكاران خوب و آماده كه در روزنامه ها و سایت‌های بسیار مهم می نویسند وجود دارند. شما خودتان مطمئناً بهتر از من می دانید.

 

― امسال سال خوبی برای ساندرو نبود. آیا یوونتوس به جای او بازیکن می خرد؟

 

از آنجا که پیدا کردن یک مدافع قابل اعتماد و خوب مانند الکس ساندرو کار سختی است. هواداران دوست دارند یک بازیکن مهاجم را در آن نقش مشاهده کنند، مثلاً مثل تئو هرناندز، اما برای بازی در تیم بزرگی مثل یوونتوس باید تجربه مناسب و تحمل فشار بالا داشته باشید. اما مشخص است که اگر پیشنهاد درست و حسابی‌ای برسد، ساندرو می تواند از بین برود.

 

― آیا یوونتوس به جذب ترائوره علاقه دارد؟

 

همه بازیکنان خوب اهداف یوونتوس هستند. تراوره در ساسولو بسیار خوب عمل می کند، او جوان است و هنوز هم می تواند پیشرفت کند.

 

― دوست دارید کدام بازیکن در یوونتوس باشد؟

 

از بین اهداف فعلی یوونتوس، می‌خواهم دو بازیکن را در یوونتوس ببینم: چنیگز اوندر و حسام حوار. برای من جذب این دو تقویتی مناسب برای تیم خواهد بود. از نقطه نظر شخصی و خارج از اهداف یووه، عاشق اشرف حکیمی (در آینده فوق العاده خواهد بود) و کیلین امباپه. اما خب چه کسی امباپه را در یووه نمی خواهد؟

 

― اگر اشتباه نکنیم شما از آن دسته خبرنگارانی بودید که مدعی بودید مذاکره با گواردیولا وجود داشته است. به نظر شما چنین مذاکره ای بود و چرا به نتیجه نرسید؟

 

بله، درست است. من به اندازه همکارانم در مورد آن صحبت نکردم، اما خبرهای خوبی هم درباره او داشتم. تابستان گذشته این یک خبر جعلی به نظر می‌رسید، اما کم کم حتی روزنامه ها شروع به تأیید کردند. ارتباط شخصی که بین آنیلی و پپ گواردیولا وجود داشته است. نظر شخصی من این است که زمان کافی برای استخدام او وجود نداشت، اما هرگز در فوتبال هرگز نگو، در آینده امکان بالایی برای همکاری وجود دارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سعید سعیدی
سعید سعیدی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: